edagurkaynak176 Kızlar Tüp bebek sureci nasıldır , hiç bir fikrim yok, fiyatı ne kadar Özel de, istanbul için soruyorum. Neler yapılıyor, çok mu zor sureç?
Anneciiikkk edagurkaynak176 bazı devlet hastaneleride yapıyor oraların baya uygun oluyor ama ozellerin falan ilgisi daha iyi tabi fiyatlarida tuzlu baya
ipekmom_ edagurkaynak176 bende bahçecide oldum tedaviye göre fiyat değişyprmu bilmiyorum benim tedavi paketim 17.000di haziran temmuz gibi geçen yıl. Eylülde değişecekti fiyatlar. Zaten asıl ilaçlar çok para ediyor. İğneler aşırı pahalı. İğnelerle yumurtalarımı büyütüp toplama işlemi yapılıyor daha sonra rahim istenilen kalınlığa ulaşınca transfer oluyorsun. 3gün dikkat etmen lazım duşa vs girmşyorsun süreklide yatmıyorsun kan akışının iyi olması lazım. İnşallah hayırlı haberler alırsın. Buradan böyle kısa yazması kolay geliyor ama çok stresli bir süreç Rabbim kolaylıkla atlatmanı nasip etsin inşallah 🙏🏻 kullanılan bazı ilaçları devlet karşılıyor özel kliniğe gidersen bahçeci gibi mutlaka aynı gğn gidip sağlık ocağında yazdır karşıladıkları var çünkü inanılmaz fark ediyor fiyatı ilaçlarla beraber 50.000civarı tuttu benimde rahim dşnlendirme için dondurma ücreti vs verdik ayrıca
SheeR edagurkaynak176 ben tüp bebekle hamile kaldım şuan 22+3 haftalığız istanbul maslak acıbademde bülent tıraş hocamda yaptırdım. Hem maddi olarak hem manevi olarak cok zor bi süreç bence ben öyle düşünüyorum
Ceyda76 edagurkaynak176 oncelıkle Rabbım kımsenın emegını boşa çıkarmasn ben istanbulda Acıbadem maslak ta Prof Dr Bülent tıraş a yaptırdım 5yılım ılk denemede ıkızlerımle guzellestı suan 25 haftalığız Güçlü olun maddı manevi bedenınız hazır olmalı benım ıgne ılac tedavi hepsi 50 bıne mal oldu .43 bını hastaneye odedıgım gerısı yakıt gel gıt yemek ilaç
Aysee10 edagurkaynak176 ben bahçeci de olmuştum 38.000 tl artı igneler de 25 bin tuttu 50 60 bine geliyor. Süreç zor değil bence yumurtaların iğnelerle büyütülüyor iğneler çok küçük hiç canınızı bile yakmıyor bu süreçte 2 3 günde bir doktor kontrole çağırıyor yumurtaları kontrol ediyor belirli olgunluğa gelince yumurtaların toplanır oda anestezi altında oluyor hiç birşey duymuyorsun çıktıktan sonra biraz karın ağrısı oluyor . Sonraki süreç transfer o zaten 2 dk da oluyor ve bitiyor.
edagurkaynak176 Aysee10 Geçmiş olsun🙂Evet bende oyle duymuştum 50 bine geliyor her nerdeyse zaten. Siz nasıl sonuç aldınız?
Aysee10 edagurkaynak176 ilk deneme oldu ama kürtajla sonlandı. İkincisini yeni oldum sayılır ama transfer olmadım yumurtalar alındı ama istenilen olgunlukta değildi tedavi iptal oldu.
edagurkaynak176 ipekmom_ ben yürtdışından geldiğim için TR’de hiç birşey kullanamıyorum. Şuan aşılama yapıldı ve beklıyorum ınsallah tüp bebeğe gitmeyiz🥺
Anneciiikkk edagurkaynak176 bosverin özel daha iyi bahçeci var özel kliniği olan bir doktor var ben ona gidiyorum insslh sizinde ilkinde tutar iğneler ilaçlar falan kullanılıyor ilk aylar sonrasında bir sıkıntı yoksa onlar kesiliyor hamilelik devam ediyor zaten
ipekmom_ edagurkaynak176 inşallah gerek kalmadan güzel haberi alırsın canım benim 🙏🏻 Allah yardımcın olsunn
Hamideeee1 Biz eylül ayında tüp bebek sürecine başladık ve şu an 20 haftalık gebeyim. Sana tek tavsiyem stresten uzak dur ve hep pozitif ol şahsen ben öyleydim Allahıma çok şükür çok kolay bir sürec gecirdim. Ben İstanbulda Bahceci Fulyaya gittim ve toplam 5 veya 6 bin Euro tuttu tabi biz İngiltereden geldiğimiz içim herşey Euro ile ödeme yaptık❤️
edagurkaynak176 Hamideeee1 Bende yürtdışından gidiyorum❤️ ama benim doktor başka bi yerde🙂 size hayırlı olsun😘 ben şuan aşılama yaptım tutmazsa eğer artık vakit kaybetmek istemiyoruz
bet9093 Hamideeee1 ne güzel, ben de tam Eylül ayında başladım ve ekimde güzel haberi aldım bu hafta 20.haftamız :)
edagurkaynak176 ipekmom_ inşallah canım 3cu aşılamam❤️ ilki tutmuştu ama kımyasal oldu sonra da tutmadı
Hamideeee1 edagurkaynak176 inşallah herşey çok güzel olur ❤️ canım moralini yüksek tut ☺️ bu arada teşekkür ederim güzel haberlerini bekliyoruz
ipekmom_ edagurkaynak176 insan beklemek istemiyor bi süre sonra haklı olarak imkanınız varsa deneyin tüp bebek, bahçeci bu konuda çok iyi tavsiye ederim. Yanlış bilmiyorsam yurt dışındada subeleri var sizin bulunduğunuz yerde varsa bakın isterseniz. Buraya gelmenize gerek kalırsa doktorum Ebru Öztürk gözüm kapalı tavsiye ederim 🙏🏻🙏🏻
edagurkaynak176 SheeR hayirli olsun cnm,peki sizin icin neden zor? Bence zor olmamali, cunku yillarca beklemek daha zor, tedavi sureci ne kadar zor olursa olsun. Her ay negatif sonuc almak daha zor! Ben 4.5 yildir bekliyorum!
SheeR edagurkaynak176 7 yıllık evliyim bende 7 yıl kendiliğinden olur diye bekledik olmadı orası ayrı bi zor tabi. Şöyle tedavi sürecinde çok uğraşıyorsun çok çabalıyosun tabiki hepimiz ilk denemede tek seferde olsun isteriz ama Allah nasip etmediğinde olmuyor bunun zorluğundan bahsettim ben. Manevi olarak da maddi olarak da bence cok zor bi dönem yani