Esmaaa61 Hanımlar sizler nstye kaçıncı haftada başlamıştınız tam olarak nasıl oluyor kendi doktorunuz mu yapıyor başka doktor mu ,muayeneden artı bir ücreti mi oluyor, oluyorsa ne kadar söyleyebilir misiniz 🌸🌸
ilkbebek_ Esmaaa61 nts için 72 TL ücret alınıyor Doktorun söylüyor giriş yaptırıp hemşireler yapıyor ntsyi, 36 haftalıkken yapmaya başladı doktorum şuan 39+3 üm her gitmem de istiyor
ilkbebek_ Esmaaa61 bi 15 20 dakka falan tok karna gitmem gerekiyor zaten sana soruyorlar aç mısın tok musun diye
Esmaaa61 ilkbebek_ ben 27 haftadayim şuan daha var nstye ama merak ettim nasıl yapıldığını,doktorum Emine Ünlü Değermenci,sizin kim?
nurella32 ilkbebek_ Allah analı babalı büyütsün yaklaşımı nasıldı kesi falan var mı memnun musunuz biraz saçma gibi oldu ama
ilkbebek_ nurella32 amiinn💘 yaklaşımı çok iyiydi beni de güzel bi şekilde yönlendirdi ilk bebelik tecrübesiziz ona rağmen herşeyi güzel idare etti, kesi falan var mı derken anlamadım canım
ilkbebek_ nurella32 evet dikişim var canım, aklına takılanı sorabilirsin bende doğum yapana kadar bişey bilmiyordum ama insan o an anlıyor herşeyi çok değişik farklı bi duyguymuş 🙈
Seyma2255 ayla23 şuan ki fiyat bu şekilde değil mi yoksa eski ücreti mi bu benim de ikinci gebeliğim ilk doğumumu orada yaptım o zaman 2000 TL ye normal dogurmustum