Dmtaltn Masalin nasıl geçti doğumunuz?? Güzel geçtiğine eminim. benim 3 arkadaşım Aytekin hanımda doğurdu o kadar memnun kalmışlardıki ben de o kadar güven oluşturdular ki ben de Aytekin hanımı tercih etyim inşallah brnim de doğumum iyi geçer.
Masalin ilkbebek_ yaptım kuzum aldım kucagıma cok sükür kakasını yediği için mide yıkaması oldu ama suab hersey yolunda
Masalin Zynpppa gayet güzel gecti cok sükür kendi doktorum gelemediği için tedirgin olmustum ama sükür cok güzel gecti
Masalin Dorukkusumm yaptım canım cok sükür darıaı basınıza sağlıkla gelsin tüm bebisler benim akıllarım gitti ama suan iyiyiz bin sükür
Gmst Masalin hastane, hemşireler ilgi alaka nasıl acaba? Ben de oraya gidiyorum 7 aylık hamileyim. Merak ediyorum açıkçası.
Aysnrbtnn Dmtaltn merhaba doğum yapmışsınız bende o doktoru düşünüyorum normal doğum için süreç nasıl ilerledi sancı odasında yanınıza birini aldılar mı fotoğraf çekimi yaptırdınız mı
Masalin Aysnrbtnn sezeryan oldum ben gayet memnun kaldım herseyden hic korkmayın sağlıkla gelsin bebisiniz ins