Merhaba güzellikler 😍 geçen ay düşük yaptım maalesef kızlar 6 haftalık bebeğim düştü kendiliğinden 1 adet dönemi geçir demişti doktorum geçirdim fakat Şuan reglime 2 haftaya yakın süre var 2 gündür 2 3 damla şeklinde kahverengi lekem var pıhtısız leke sadece ve bulantım var sizce ghamile olabilirim bu kadar erken gelir mi yerleşmeyse🕊️