Yasemindemirtas Kızlar pasabahcenin cam biberonunu gördüm. Çok hafif hosuma gitti. Gaz önleyici emzigi varmıs. Daha önce gören kullanan var mı ? 20 lira gibi bi fiyatı vardı ?