Hafgkamdkgm ben tam yeni başlamıştım kullanmaya 1 hafta sonra gebeliği öğrenince bırakmak zorunda kaldım. Daha önceden de kullanmıştım bebek düşündüğümüz için bırakmak zorunda kalmıştım sonra dayanamadım geri başladım bu sefer gebe olduğumu öğrendim. Açıkçası benim için çok kötü geçiyor, okb hastasıyım, anksiyetem var. 36. Hafta bitti herkesin burnundan getirdim sanırım. Takıntılarım son haftalarda çok arttı. Ama baslayamıyorım da şimdi antidepresana bu kadar dayanmışken gerek yok diye.. ama bu stres yüzünden hamileliğim çok zor geçti 😞