ozturkaeb günlük doz kullanımı yanlış belirtilmişse ilaç bitmemiş gözüktüğü için vermemişlerdir belki. Bende kan ilacım da öyle olmuştu, kansızlık vardı kadın doğum uzmanı günde bir tane, sağlık ocağında ki doktor da günde iki tane kullan dedi,bende bir kutu daha yazdırdım ama alamadım çünkü ilacın bitiş tarihi daha bitmemiş