Efruze14 Kızlar merhaba 7.ayımdayım 3 gündür bitmek bilmeyen ağrı ve acılar sürekli ne uyku kaldı ne hiç birşeyden keyif almıyorum berbat ne yapsam geçmiyor kürek kemiğimin altı çok kötü sğrıyor önerisi olan var mı 3 gün oldu ağlıyorum artık acıdan :(
AsyAyse Efruze14 28+2 bende de başladı özellikle akşamları zortluyo ne alametse inşallah geçer. Allah şifamızı versin.
rose_gold_26 Efruze14 Magnezyum kullanıyor musunuz, sırt ağrısı için bende aldım yakın zamanda doktorum yazdı.
Tr2603 Aynı acıyı yaşıyorum ya 27+2 deyiz parol falan içtim ama geçirmedi eşime masaj yaptırıyorum anlık çok az da olsa rahatlama oluyor bırakınca yine aynı günlerdir böyle özellikle akşamları başlıyor ama gündüz de ayakta durunca vs oluyor ağrı 🥹
Efruze14 rose_gold_26 yok kullanmıyorum sadece Demirkapı ve d vitamini kullanıyorum sorayım doktora teşekkğr ederim hepimize geçmiş olsun