Merhabalar 7 hafta 5 günlük hamileyim. Pazartesi günü doktor kontrolümüze kalp atışını dinlemek için gittik ancak hem vajinal hemde normal ultrason ile bakıldığında kalp atışını duyamadık. Doktorum beta istedi. Pazartesi günü değerim 114.601 çarşamba değerim ise 114.757 beta değeri bu haftalarda ne kadar yükseliyor? Yarın kontrolümüz var eğer yine duyulmazsa bebeği almak için konuşalım dedi doktor. Sizce beklemeli miyim? Başına böyle bir şey gelen var mı? Desteklerinizi bekliyorum. İyi akşamlar 🤲🏻