Elisa46 Arkadaşlar 2 gündür gribim ve çok kötü oldum. Sırtım göğsüm, başım, kulaklarım her yerim fena . Şuan 11 haftayız. Mide bulantısı ve kusmalarım yanında cabası. Çok canım acıyo 😭
EbrKzlky Elisa46 8 haftalık hamileyim hamile olalı 2 kez grip oldum ilginç bir şekilde 🥴 Nane limon ıhlamur ballı süt le geçirdim.. sıvıyı iyi tüket dinlen tez zamanda geçer insallah geçmiş olsun..