Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 37+2 de sezeryan oldum. Bebeğime kavuştum. Bugün 9.günümüz. 3.günlükken kakasında sümüksü kıvamda ve çok az kan gördük. O gün doktor kontrolümüz vardı. 15 günlük veya 1 aylık olsa kesin teşhis koyardım bebek için süt alerjisi diyebilirdim dedi dr a.ma 3 gunluk olduğu için hemen devlet hastanesine gıdın araştırılsın dedı. Apar topar zeynep kamile gittik yenidoğan doktoru gördü kan tahlılleri yapıldı sonuçlar temiz çıktı.ama süt alerjisi olayı için 15 gun boyunca süt ve süt ürünleri yeme dedi. Biizm sonuçlar uzayınca bizi müşahadeye aldılar acile. Birde kaka tahlili yapıldı. Çok şükür kaka da temiz çıktı. Şimdi sizlere sorum şöyle olacak başına böyle bişey gelen oldu mu?neler yaptınız? İlk çocuğumda süt alerjisi neymiş hiç bilmedim kimse de peynir süt tüketme demedi 🥴