ebrusngl kubraaksoy bi kaç gündür hissediyorum galiba kasık bölgemin biraz üzerinde bişey pıt pıt vuruyor bazen
Aybarsmom_ kubraaksoy 19+4 günlüğüz. Hareketlerini pıt pıt 2 haftadır hissediyordum ama bugün ilk defa dışarıdan gördüm hareketini çok şaşırdım 🥺🥺🥰
Es-12 17 haftadan Selam bazen hafif seyirmeler oluyo ama acabami diye düşünüyorum sanırım 20 haftalarda anca edicez
Bulutlutoprak 18+4 haftalik bizim kucuk hanimda ama 3. Gebeligim oldugu icin ben 15. Haftadan beri hissediyorum
Merve0901 Aybarsmom_ maşallah, Rabbim vaktinde sağlıkla, sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin🌸 17. Haftaya gireceğiz bizde nasipse. Sizin yazınızı okuyunca heyecanlandım. Belli oluyor mu dışarıdan öyle 🙈
Aybarsmom_ Merve0901 amiiin insallah 🥰Belli oluyormuşş ben de ilk defa gördüm daha küçük belli olmaz diye düşünüyorduum 🥺🥺 hareket ederdi arada ama öyle bakmazdım hemen kesilirdi hareketi zaten ☺️ Ama bugün uzun sürdü bir baktım dışarıdan inip kalktı göbüşüm 🤭