betul482 arkadaslar 11 haftagim kan tahlilimde troit degerim yuksek cikti ilac verdi direkt dusermi nelere dikkat ettiniz yasayan varsa yeme icmede. neden yukselirki riski varmi acaba
K1-fatma betul482 benim ilk hamileliğim de yüksek çıkmıştı doktor hap vermişti kullandım normale döndü sonradan yeme içmede bişeye dikkat etmedim ilaçla düzeldi
Aspenya44 betul482 ilaçlarını çok düzenli kullanmalısın erken teşhis çok iyi olmuş. Ben troit hastasıyım yıllardır kullanıyorum gebalikte bir tık daha fazla doz alıyorum bebek için. Seninki hamilelikten kaynaklı sanırım çoğu mide lluyor sonra geçiyor ins geçer
Aslibh betul482 1.haftanin 4 gunu yuru 2 brokoli,karnabahar,lahana,marul uzak dur 3.mutlaka duzenli beslen 4.mutlaka her sabah yumurta tuket ilacini ac karnina al 40 dk sonra lahvalti yap 1 2 aya duzelir degeri kac cikti 4 ve ustu mu
Sedanur6378 Düzenli olarak kahvaltıdan en az 30 dk önce alın bide aç olmaya çalışın. Mesela öncesinde sabaha karşı acıksanız bile yememeye çalışın ben öyle yapıyorum iyi etki etsin ve düzen bozulmasın diye.