Ruhsuz aynı yaştayız , ikinci gebeliğim , ikili testte ense burun normal çıktı, yaş riski çıktı sadece. Doktorumla eşimle birlikte karar verip fetal dna yaptırdım çok şükür hiç bi sorun çıkmadı. İçim çok rahatladı. Detaylıda da sorun çıkmadı. Amniyosentez en en en son düşünülecek şey, çok riskli , doktorun fetal dna yerine sana sırf yaş riskinden dolayı amniyosentez önerdiyse bence o doktordan koşarak uzaklaş