lasi ah canııım. benim başından beri ağrıyor. 30. içindeyim bende. çok aşırı hassas ve acıyor su değdiremiyorum. Normal süt için ne güzel işte
Tubi57 lasi yaa cidden cok değişik bir acı. İlk gebeliğimdede olmustu ama bu kadar acı hatırlamıyorm.