Sevl Haftamda baş aşağıydı 34 de yan pozisyon aldı 36 dayım hayla yan duruyor tekrar baş aşağı dönermi ?? Bu pozisyon çok acıtıyor kasıklarıma tepiyor
Bircandeniz Bende ayaklarını kasıklarımda hissediyorum. Kafası hala sağ kaburgamın altında genel olarak ve sürekli oynuyor. 35+3 deyim yarın randevum var bakalım ne diyecek doktor