Kızlar duygularım karmakarışık, mutluyum bı yandan duygusalim karnimda kipirtisina alıştığım kızımı hissedemicem biyandan mutluyum kızım elimde olcak değişik bı psikoloji içerisine girdim.. normal doğum istiyordum fakat çatım darmis ve acilmam hiç yokmuş 6 Mart’ta son kontrolünü yapıp 7 Mart günü sabah yatış vericek… Çok duygusalim bilmiyorum farklı şeyler miş…