Ness11 Merhaba İstanbul Florance Nightingale hastanesinde doğum yapan varsa deneyimlerini aktarabilir mi?
Zehraicten Ness11 çok güzel bir hastane ve doktorları san çok iyi, Doğum yapmadım ama çalışan arkadaşlarım var. Hastane a kalite bir hastane zaten sitede hasta yorumları vardır