Busraa111 yaa üzüldüm açıkçası belirli Bi haftadan sonra doktor değiştirmek zorunda evet anlayabiliyorum sizi. Tayinciyiz van da yaşıyoruz bizde hadtalsrim ilerledikçe hamilelik zor gelmeye başladı eşim de ankaraya ailesinin yanına gönderdi van’da klinik takibliydim çok iyi Bi doktorumuz vardı buraya gelince herseyimiz alt üst oldu devlete gittik istediğimiz gibi sonuç alamadık. Bugünde yolumuz alife düştü paket soralım edelim dedik, aklımıza yattı Alptekin hocayı önerdi oradaki Bi bayan ama hastahane olarak hiç Bi fikrimiz yok yarın sözleşme yapacağız o yüzden hastahane konusunda daha çok emin olup imzalamak istiyoruz