İğne ve progestan hapı bana en başlarda düşük tehlikem olduğu için vermişlerdi siz en başından beri mi kullanıyorsunuz acaba yoksa sonradan mı vermeye başladılar bende çok afedersiniz sarımsı yeşilimsi akıntı oluyor o düşük yapabilir mi yada onun için ne öneriyorlar bilginiz var mı