Eldgrn canım bebiş nasıl iyi mi raht mı ? Bir de sütün geldi mi hemen ? Benim şimdilik normal doğum görünüyor. Çevremde bikaç kişi çantana mama da koy, ilk zamanlar illaki veriliyor dedi. Almadım ama baktım doğumdan sonra lazım olcak hemen alınır diye düşündüm.