Anneciiikkk sizin için tanrı denilen tanım Allah’tan ibaret olabilir. Lakin müslüman olarak saygı istediğiniz kadar saygı gösterseniz keşke. Din kardeşleriniz deprem bölgelerinde yağma yapmakla meşgulken o elin gavuru dedikleriniz koştu. Bu arada en yakın örnek bu olduğu için bunu verdim. Lâkin bizzat İspanyol arkadaşım Raul bana deprem olduğunda yıllardır görüşmememize rağmen iyimisin eğer ihtiyacın olan bir şey varsa arkadaşım geldi bizzat göndereyim yazdı lakin ben deprem bölgesinde bile değilim. Elin gavuru olsa ne ama dimi Allah’a inanmıyor ya bitti :) komiksiniz cidden.