Değişmeyebilir ama değişirse daha doğrusu doktor yanıldıysa büyük hayal kırıklığı yaşarsanız. Bana öyle oldu 🙄 kızı erkeği farketmez ama insan Bi cinsiyete odaklanıp ona heveslenince sonra doktor başka Bi şey diyince çok kötü oluyor. O yüzden detaylıyı bekleyin derim yani konu alışveriş falan değil direkt sizin psikolojiniz. Psikolojik olarak bekleyin derim detaylıyı zaten çokta kalmamış bence sabredin kafanızda da o zaman netleşeceğini belli olacağını kurun. Bana 13. Haftada yüksek ihtimalle erkek dedi onda yanılma payı düşük doktorda kendinden emin konuştu. Benim aklıma hiç değişeceği bile gelmedi. 15.haftafa yüksek ihtimalle kız dedi bu kez. Şoka girdim. Ben artık buna güvenmiyorum heveste etmicem detaylıyı beklicem dedim. Detaylıda kız olduğu kesinleşti. Öyle bende inandım artık kız olduğuna 😅 üzülürsünüz diye uzun uzun yazdım ben çok üzüldüm çünkü