Merhaba arkadaşlar bebeğim bugün 34+0 tam 2 kilo çıktı. Doktorumuz 2 hafta geriden geldiğini söyledi kilosunun düşük olduğunu ve Plesanta kaynaklı az beslendiğini söyledi. Çünkü hergün kaşar muz süt yoğurt peynir ceviz Tahin pekmez herşeyi yiyorum. Bol bol et yedim. Ama yine de az beslenmiş bebek bu yüzden erken alacakmış bu durumda olan var mı?