esiaks Kuzuletta ben bu ikisinden birinde doğum yapacağım. Doktorum oralarla anlaşmalı. Bende yorumları çok merak ediyorum. Ebeler vs nasıllar acaba 🤔🤔
Merve-34 Kuzuletta saygıdan memnun kalmadım nihan ve ebruya gittim ama ersoy bedia hanımın memnuniyeti fazla
Kuzuletta Silacokmetin Sezeryan mı oldu peki ve ben hiç muayene olmadan doğuma gitsem hangi dr olacağına kim karar veriyor
umena Kuzuletta saygı bana asırı yakın olmasına rağmen fiyatları her gün ekstra zamlandığı, hastanenin hijyenini beğenmediğim için gitmiyorum. Çamlıca Erdem Ayşe katrancı gideceğim
123gebe Kuzuletta ben saygıda bi hafta önce normal doğum yaptım Pelin hocayı kesinlikle öneririm ebelerde çok yardımcı oldular benim doğum hikayem biraz karışık ama hastane yönünden iyiydi
Elifkrgz Bende Saygıya Ebru Hocaya gidiyorum, muanelerinde memnunum ilgiliydi.. Ama doğuma mesai dışında girmiyor diye biliyorum.. Eğer mesai dışında doğum yaparsan ebeler ilgileniyor sorduğumda öyle söylemişlerdi..