Merhabalar kızlar nasıl geciyo hamileliğiniz 🤓
Bizimki ağrı sızı Nefes darlığı falan onun dışında Şükür halimize iyiyiz 😃🙃Benim gibi oğlumda ikizler burcu olucak Kendimden az uz şikayetçiyim oğlum daha fena olmaz inşallah 🤣🤣 Sizlerde durumlar neler nasılsınız nasıl gidiyo (26. Haftamizdayiz) 💙🌹