Asdfgh 5 günlük taptazecik anneyim. 41+3 normal doğum denerken 7,5 cm açıklıkla zorunlu spinal sezeryan oldum.
Dolayısıyla kanamadan göbişe hepsine şuanda tecrübe ediyorum.
Hamilelikte 10 kg aldım. Boyum 1,55 ve gebe kaldığımda 65 kg idim. Şuanda hamilelikten kalan 3 kilom var tartıda.
Aynada ise 7 aylık gibi bir göbeğim var.
İlk gün kendime aynada baktığımda evet travmatik bir şey olmuştu, sessizce sesimi bile çıkartamadan ağlamıştım.O kadar sessiz ağlamıştım ki kendi kalp atışımı duyuyordum sanki.
O göbeğim hala var, lohusalık 40 gün deseler de içerde yeri değişmiş tüm iç organların yerini bulması, genişlemiş leğen kemiklerinden tut kaburgalara kadar diğer kemiklerin oturması için bir zaman lazım. Bu zaman da ortalama 6 ay. Kiminde 2 ay sürüyor kiminde 5-6 ay. Ancak bebeği yaşına gelmiş ve kendine dikkat etmiş arkadaşlarımda gördüğüm kadarıyla, 1 sene sonunda eski vücutlarına kavuşuyorlar.
Dikiş yerimi açtım, kaynamış dikiş de kalmamış 2 tane var erimeyen.Karnım ilk güne göre yarı yarıya inmiş durumda diyebilirim. 40 gün bi bitsin, korse takmaya başlayacağım.