Ayse5100 canım kendini suçlama senlik bir durum değil. İnşallah sağlığına kavuşur ben oğlumu 37 haftada doğurdum solunum sıkıntısından yoğum bakımda kaldı çok şükür şuan iyi hatta iyi ki o zamanlarını hastanede geçirmiş diyoruz sarılık zorluğunu çekmedik göbek bağı orada düştü pansuman vs hepsi orada yapıldı bana sağ salim sağlıklı bir şekilde verdiler. Şuan 2 yaşına giriyor çok şükür çok sağlıklı. Simdi bize söylemesi kolay sana zor geliyor biliyorum ama bu günler geçecek inşallah kendini yormadan üzmeden bu zamanları geçirki sonrasında bebeğinin sana çok ihtiyacı olacak.