sipsibel midem aşırı yanma ve şişkinlik oluyor hem hamilelikten başka hastalıklarımdan da dolayı çok şükür başka yok bide bulantı değilde drek tiksinip öğürme oluyor diğerınde bulmtı olmuştu ama şükür ikiside guzel geçiyor hamileliklerim 😁☺️ inş sizin doğumunuzda guzel olur