Arkadaşlar kusura bakmayın biraz uzun oldu. 30.haftada yüksek tansiyon ve idrarda protein kaçağı ile birlikte preeklemsi teşhisi konuldu ciğer geliştirici iğne vuruldu ve o zaman perinatolog en geç 37.haftada alıyoruz bu teşhisi koyduğumuz zaman dedi. Hastaneden çıktıktan sonra tansiyonum düzeldi biraz yediklerime vs dikkat ettim. Şuan 35 haftalık olduk bugun kadın doğum doktoruma sordum ve haftaya beni doğum tarihi için perinatolojiye tekrar yönlendireceğini söyledi 37.haftada riskli gebeliğin ben kendimi iyi de hissetsem sonlandırılması gerektiğini söyledi. Şuan 2600gr 2 hafta sonra ne olur kilosu bilemiyorum. Sizce 37.hafta erken mi? 37.haftada doğum yapanlar yazabilir mi lütfen? Kendimi iyi hissediyorum ama hiçbir şeyi de riske atmak istemiyorum.