yusram68 yerlesme kanamasinda ne hissettiniz ve gordunuz kan miktari rengi nasildi ne kadar surdu agriniz siziniz var miydi ve adete kac gun once oldu ne kadar surdu
Sevgi56 yusram68 herkeste olmuyor bu kanama, bendede olmadı. Ayrıca her kanama yerleşme kanamasıdır diyemeyiz, doktora gidilir ve o söyler kanamanın neye bağlı olduğunu.
turkuaz_ yusram68 öncelikle şunus öyliyim herkesee olmuyor . Adet gününe veya bir iki gün sonrasına denk geliyor çok hafıf kan bilr denmez akıntıyla karışık lekelenme
Sare_34- yusram68 ben adet gunumde kahverengi koyu kirmizimsi lekelenme seklinde gordum camasirimda bir kere oldu zaten
esmerella37 herkezde farklıdır bazısında adete 1 hafta kala bazen 2-3 gun kala bazende adeti gecnce bu bebişin nezaman yerlestigine baglı leke olarak gelir kahve ve pembe renkte olur 2-3 damla leke gibi gelir hafıf agrı olablr adet sancısı gibi diye bliyorum cnm ben
yusram68 esmerella37 tamam cok tesekkur ederim bakalim ne kadar surucek devam ederse adet olurum heralde
Lavenderandblue Ben de kahverengi oldu pembe oldu. Ara ara devam etti. Uzun bi süreçti. Ben adet olamıyorum sanmıştım. Hamileymişim.
yusram68 Lavenderandblue akinti tamamen mi kahve rengi veya pembe geliyor ykosa beyaz akintiyla birliktemi bir de kac gun surdu bende 4 gundur var ve birlikte kasik agrisi da var durucak gibi durmuyor