Merhaba, sat e göre 6+2deyim ama test ve ultrason sonuçlarıma bakarak doktorum geç döllenme dedi. 5haftalıkken kese göründü ama bebek var yok bilmiyoruz görünmedi, önümüzdeki p.Tesi yani tam 7haftaya girdiğimizde çağırdı doktor kalp atışlarını duyarız dedi ama ya boş gebelikse korkusunu atamıyorum içimden.. Daha erken gitmelimiyim? Veya boş gebelik belirtileri neler