Sibeltolga ben Beykozdayım çakmak Erdem’e gidiyorum arkadaşım 40 gün önce falan Doğum yaptı orda 2 gün boyunca suni sancı verdiler suyu tamamen bittiği halde sırf normal de normal diye hastane tutturduğu için en sonunda imza atarak çıktı hastaneden başka bi özel hastanede Doğum yaptı sonradan ama çok çekti biliyorum çünkü Doğumdan sonra bi türlü kendine gelemedi atlatamadı orda yaşadıklarını