Ecemsuakpolat_ bende de bel ağrısı var canım. Onun dışında kızımda bende iyiyim. Bulantılarım devam, prilam ile kusmalarimin önüne geçtik bıraktığım gün pert oluyorum. Aşırı heyecanlı ve meraklıyım 16 Mart’ta randevum var kızımı çok özledim 🥰
Sende durumlar nasıl ? Umarım bebiş ve sen iyisinizdir