Benim cuma doğumum var ama sizin gibi hiç olmamıştım sizin haftalarınızda herkesin hamileliği çok farklı geçiyor bende ilk 2 ay böyleydim işe gidiyordum ve bilmiyordum hamileliğimi çok zorlanmıştım anca yatmak uyumak istiyorum ağız tadınız da ne zaman düzelir bilemedim ama ben 8-20 hafta aralarında cok tiksinti,bulantı çektim ne yesem zehir gibi hissediyodum zorla yiyodum ağzımın tadı olmuyordu 20 den sonra bıçak gibi kesilmişti ama bu tarz şeyler hamilelikten hamileliğe kişiden kişiye çok değişiyor annem mesela beni doğurana kadar kusmuş hiç yiyememiş