Tugceee95 Trendyolda Mamma markasının ana kucagını kullanan varmı acaba onunla ohyo markasının arasında kaldım gibi hangisini tavsıye edersiniz
Elifsenayldrm Tugceee95 ben ohyo markasını tercih ettim müadil markaya daha çok benziyor ve çok ilgili bi satıcı 💖
Sahnedekimadam Mamma aldım bende , çift taraflıymış bebiş büyüyünce ters çeviriyormuşuz koltuk gibi kullanıyormuş.Ohyonun rengi daha güzel ama ☺️