Annebebek_33 Bu hafta detayli ultrason a gireceğim anneler çok heyecanlıyım biraz da korkuyorum siz nasildnz 🥰
Kartanesi98 Annebebek_33 ben 3.ye giricem bebek hala yüzünü göstermedi çok heyecan ve stres yapmıştım çok şükür sağlığında herhangi bişey yok ama bi ellerini kaldırdı bi bacaklarını kaldırdı bi elleriyle yüzünü kapatıp secde pozisyonuna geçti 😂😂😂