3babymom her ağr
karanmom her ağrı düşük olmaz korkma canım çok normel ağrılar ben kav gündür bel kasık ağrısı çektim ole bole deyıl adet sancısıyla farkı yoktu doktora gıttım normel dedi bu haftalarda ağrında rekelenme seklınde olur dedi ole negatif düşünme ıyı düşün ıyı olsun sıkma canını rabbim sağlıklı bi şekilde kucağına almayıda nasip etsin insallh 🧿🙏