sehercyrngr Hanımlar erken doğumum var suan 35+3 deyiz doktor pazartesi seni alabilirim dedi 36 haftalikken yani 36 da doğum yapıp kuveze giren var mı en son 35 haftalikken kilosu 2.600 boy 45 cm idi
gamzosgamzos sehercyrngr benim kızım 36+5 doğdu 10 gün kuvozde kaldı solunum sıkıntısı ve enfeksiyondan solunum sıkıntısı sadece 3 gün sürmüştü enfeksiyonda doğduğu hafta ile alakalı bir durum değil 40 haftalık doğan bebekte bile olabilen bir durummus eğer enfeksiyon olmasaydı sadece 3 gün kalacakti
Bet1 sehercyrngr ben 34+0 da doğum yaptım hiç girmedi canım içini ferah tut girse bile çok kısa süre kalır bence
gkcnn sehercyrngr 36+2′de doğum yaptım 2900 doğdu bebeğim doğumdan sonra sadece iki saat küvezde kaldı
gamzosgamzos Sevl anneden geçiyor dedi doktor ben idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim doğumdan 1 hafta önce ama ilk kızımda idrar yolu enfeksiyonum hiç geçmemişti 9 ay boyunca onda enfeksyon falan olmadı çok şükür
Betulaa Ciğer geliştirici iğneyi sorun bence bir, bir de 36. Haftadan sonra sıkıntı olmaz diyorlar genelde