bsranur123 Kizlar etrafimda cok soylenti var bir kisim vur diyor bir kisim vurma bebege zararli diyor bir kaybim var seker hastasıyım cok korkuyorum bebegime birşey olur diye 🥺 insulin kullanip bebeklerini sag salim kucagina alan arkadaslar yazarmisiniz?🤲❤️
Zeynep_alya bsranur123 ben 3 gündür perinatolijde yatıyorum bugün öğlen unsiline başladılar her yemekten önce kendileri vuruyor
Ozge-Ka bsranur123 insülin değil çıkan şekeriniz bebeğinize zararlı. Vücudunuz o insülini üretemediği için ekstra insülin kullanmak zorundasınız. Kim diyor bebeğe zararlı diye anlamıyorum doktor mu bunlar? Kimseye doktorunuzdan daha fazla güvenmeyin lütfen.
CmreKsidar bsranur123 benim arkadaşımda gebelik şekeri vardı insilün kullanıyordu kızı suan 2 yaşında asıl insilün kullanmanız gerekirken kullanmazsanız riskli çevreyi dinlemeyin doktor oldu herkes basımıza
bsranur123 Zeynep_alya kuzum senin uc aylik bide normal gunluk seker degerlerin kac cokmu yüksek benide endokrin servisi yatirdi uc gun boyunca .
Zeynep_alya bsranur123 3 aylık bakmadılar ama şeker yüklemesinde açlık 76 tokluk 159 çıktı perinatolijiye gebelik zehirlenmesi var diye yatırdılar şekere daha çok bakıyorlar
Zeynep_alya bsranur123 30 +1 ama burda 29+1 olarak hesaplıyorlar biraz daha durursa alacaklar ☹️ 35 bir görürsem inşallah günde 3 kere nst bağlıyorlar dün açılma var mi diye baktılar
bsranur123 Ozge-Ka cok haklisin kuzum vala cok yoruldum gecen dusen bebegimde insulin kullaniyordum kaynanmgil tarafi hep insulun kullandin diye soylenip durdular bundada kullanma diyorlar ama takmiyorum ben dokturum kullanman gerek diyor
Ozge-Ka bsranur123 kesinlikle kullanman gerek şekerin bebeğe çok zararı var. Dinleme onları lütfen sonrasında daha çok üzülürsün. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına bebeğini
bsranur123 Ozge-Ka evet kuzum cok riskli maalesefki aksatmamaya çalışıyorum zaten elimden geldigince vuruyorum ignelerimi kuzum 🤲
bsranur123 CmreKsidar sorma yaaaa hele es tarafi herseye muhalefet cok biliyorlar sanki ya vala . Aksatmiyorum zaten kullanmasam tehlikeli zaten cok haklisin vala