Herkese selam, hamile olduğum haberini sadece eşime verdim. Anneme ya da aile büyüklerine daha söylemedik. Eşim söyleyelim dedi ama ben ilk 3 ayın dolmasını beklemek taraftarıyım. Sizce aile büyüklerine torun haberini verirken ilk 3 ayın dolmasını beklemek mantıklı mı? İlk gebeliğim, ilk heyecanım ondan dikkatli olmaya çalışıyorum 😌❤️😍