Kızlar 5,6 haftalık hamileyken ağır bir grip geçirdim ve sonrası kendimi hep çok iyi korudum şimdi ise yoğun hapşırık ve burun akıntısı yaşıyorum , ardına bana hep gribe çeviriyor. Gribi önlemek için önereceğiniz bir şey var mı ? Yazarsanız çok sevinirim..