annebebek7 Bence tutmamalı kazaya bırakmalı bende öyle yapacam. Sonuçta bi can var emanet ve en çok gelişecekleri dönemdeyiz mayıs anneleri olarak . Ve muhakkak herkesin alması gereken ilaçlar vardır. Yani onları doğanakadar düzenli besleme ile sorumluyuz . Sonra telafisini yaparım. Bu benim düşüncem tabiki .