Gnlcalis Lala97 merhaba, ben 6. Haftada boyatmıştım doktoruma sordum bir sorun teşkil etmez dedi.. Yine de kendi hekiminize danışmakta fayda var. Sevgiler.
Gamzeli21 Lala97 3 gebeligimdede boyatmadim boyatmamda şuan saçlarım 3 renk ama yapacak bişey yok bekliycem
KeremSevda27 Lala97 ben ombre yaptrdim 4. Ayda diplere yaptrmadigim icin icimde rahatti bisede olmadi zaten yinede doktoruna danis canim
Dncnjms Ben amonyaksız boya ile 5. ayda boyadım. 35. Haftadayım bi sıkıntı yaşamadım. Doğumdan önce de boyamayı düşünüyorum. Açıkçası bu konuyu doktoruma hiç sormadım. Ama içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuza danışın.
alcang Lala97 sadece diplerde kullanılan kimyasal içermeyen geçici boyalar var, gratis veya watsons ta olması gerekti. Onlardan deneyebilirsiniz
ysmnctn Lala97 intertten sipariş verebilirsin illaki Azerbaycan’da da vardır bu boyadan bulabileceğin siteler