Gozde122142 ben doğum yapalı 29 gün oldu o hastanede gayet memnun kaldım doktor çok önemli evet ama biraz da doğumun nasıl geçmesi bizim çabamıza azmimize bağlı olduğunu düşünüyorum şahsen ben 3 ıkınmada doğurdum 5 dk sürmedi doğuma da 10 kişiye yakın insan girdi bi bayan doktor önümdeydi ebeler stajyerler yanımda sağımda solumdaydı. Dığum kadar doğumdan öncesi de sonrası da önemli sancı çektiğiniz odada doğum yapıyprsunuz doğumdan sonra da 1 aaat gözetim altında duruyorsunuz orda beneğin işi bitince size getiriyorlar emzirmeni istiyorlar sonra odaya çıkıyorsun. Odaya çıktığımdan taburcu olana kadar da sürekli benle de bebekle de gayet güzel ilgilendiler ağızlarından besmele eksik olmadı hiç bebeğime dokunurken bile