Selam teyzeler biz bugün 35+3 olduk doktor kontrolünden geldik 2800 gram 49 cm olmuşum 🐣 nst ye girdim sancım çıkmadı suyum gayet iyiymiş doktorum boyun uzun olduğu için doğumun kolay olur dedi inşallah öyle olur 🥹 ayy birde oğluşumun çenesinde çizgi var çok güzeldi😍 sürekli esneyip duruyor anası gibi uykucu olacak galiba 🥱😴 sizde durumlar neler nasıl gidiyor🥰🐣