Merhaba arkadaslar bebegimi emzirmeyi biraktiktan sonra diyet yaptim 15 kilo verdim ama sanirim sagliksiz verdigim icin kas kaybettim yuzum asiri derecede coktu moralim bozuk yuzumu yikarken krem surerken bile aynada kendimi inceler oldum nazolobial dolgu yaptirmak istiyorum daha once yaptirip tecrube eden arkadaslar var mi ne kadar surede bir yeniletmek gerekiyor hangi marka dolgu cesidini kullandiniz ne kadar sure kaldi