tubi94 kesinlikle gecelik al yanına ben normal pijama hiç kullanmadım ,2 tane gecelik kullandım ,Depend çok işime yaradı inanılmaz rahat iç çamaşırına gerek kalmadı ,bide emzirme sütyeni yerine atlet koy mutlaka hem belini sıcak tutuyor hem daha rahat sütyen rahatsız ediyor.Yanına kahve ve bitter çikolata alabilirsin ,ben baş ağırısı yaşamadığı için hiç kullanmadım ama herkesin farklı olur sen götür ,birrde ilk gün süt gelmeye bilir yada az gelir bebeğe mama veriyorlar 2 saatte bir vermişlerdi benim bebeğime o yüzden babyjem in kaşık biberonunu almıştım çok işime yaradı hala kullanıyorum hem meme reddi de yaşamazsın kaşık olduğu için . ☺️ Kolay bir doğum olur inşallah