Merhaba kızlar
Bugün oğlumu kucagıma alalı tam 16 gün oldu ve bende birgün doğum hikayemi yazarmıyım die düşünüyordum nasıl olur nasıl yaparım die cünkü cok korkuyordum ilk doğum ve hiç birşey bilmiyorum hep kendi kendime söylenirdim ve evet doğum sürecini buraya yazıyorum.nese cok uzatmadan başlayım 😁
10 subatta cuma günü kontrole gittim ve 40+4 haftalığım bu zamana kadar oğlusumdan tık yok nese nstye girdim sancım cıktı sonra doktora göründüm alttan muayne etti 1 cm acıklık var Dr. Gönderemem seni haftandan dolayı yatış verelim dedi ve yatışım yapıldı ama ben sancı falan hissetmiyorum hiç 2 gün boyunca bekledik hastanede sancı hala yok acılmada yok pazar günü aksamı sancılarımı artık hissetmeye başladım ve bu yattıgım sürecte sürekli alttan muayne ediliyorum ve acılmayı elleriyle ilerletiyolar en son 3.5 cm oldu pazartesi sabahına kadar öyleydi sancılarım artmaya başladı fakat acılma olmadı ilerlemedi ve sabah artık suni verelim dediler ve 10 da başlayan suni sancıyla 4 de oğlumu kucagıma aldım cektigim o sancıyı oğlumun doğuşuyla herseyi unuttum ve sağlıkla kucagıma aldım cok şükür iyiz Allah herkese nasip etsin benim hikayemde böyle.🤲🤗