asoplavix
Ben aldım. Hiç rahat edemedim. Tek elimle açıp kapayana kadar çocuk çığlığı basıyor 🤭 bir de alacaksınız emzirme sütyeni ben dolgulu ve penye olarak iki çeşit kaldım. Dolgulu hiç kullanışlı olmuyor açıp kapaması,bir de dolgusu bükülüp duruyor emzirme esnasında ne bilim bi tuhaf 🤷🏻♀️